Jan Linders wordt Albert Heijn

Albert Heijn en Jan Linders gaan samenwerken, en dat moet gevierd worden! Daarom hebben we een prachtige activatie tot stand gebracht. Vanuit het initiële concept hebben we gedetailleerde werktekeningen ontwikkeld, waardoor het geheel niet alleen visueel sterk was, maar ook praktisch uitvoerbaar. De tekeningen dienden als leidraad voor de productie van de houten constructies die de basisvormen voor de typisch blauwe welkomstbogen.

Favoriet van onze klant

De bogen hebben we verder aangekleed met prijsfavorieten in unieke vormen. Zo hebben we enorme blow-ups gemaakt van Albert Heijn ice tea en melk om extra aandacht te trekken naar de welkomstbogen. Andere prijsfavorieten zoals Perla en Delicata hebben we mooi in het zonnetje gezet door verschillende folies te appliceren in en rondom de constructie. Door de bogen demontabel te maken, is het voor onze klant Young Perfect mogelijk om deze feestelijke activatie samen met ons op verschillende locaties in te zetten. 

Ontdek alles over merkactivatie

Hamsterééééén!

Om de verschillende producten zoals verspakketten en chocoladerepen nog een extraatje te geven, hebben we één schap toegewijd aan de mascotte van de Albert Heijn. In dit schap vind je verschillende hamsterknuffels die helemaal gekleed zijn voor de gelegenheid. Van hamsters met een leuk feesthoedje tot hamsters die spelen in het Nederlandse elftal, dit leuke detail maakt de aankleding helemaal af.

Neem contact op

Professioneel merkadvies nodig? Vraag Hugo!

Ik vertel jou graag over mijn werk. Ik deel mijn enthousiasme en creativiteit. En wat mij betreft geheel vrijblijvend. Kortom heb jij een strategische partner nodig die doeltreffende visuele concepten bedenkt? Concepten die iets teweegbrengen bij jouw doelgroep? Neem dan contact met mij op!

Contact opnemen Ontmoet ons team
Hugo Vormgenoten