La Vuelta Holanda & Triple Double Sportmarketing

La Vuelta behoort tot de top 3 grootste wielerrondes van de wereld en zal in 2022 vanuit Nederland gaan starten. Vormgenoten is op aanvraag van Triple Double Sportmarketing aan de slag gegaan met een concept voor een beurswand. Deze dient voor diverse doeleinden gebruikt te kunnen worden gedurende meerdere evenementen. 

 

De uitdaging

De wens van de klant is om op een innovatie manier meer bekendheid te genereren voor La Vuelta Holanda. Deze roadshow hoort een echte ‘experience’ te worden. De creatieven van Vormgenoten is gevraagd om met een vet concept te komen voor deze merkactivatie. Daarnaast dient deze ook gerealiseerd en op verschillende locaties opgebouwd te worden. Wat wij bedenken kunnen we ook maken. 

Ontdek alles over interieurbeleving
Overzicht van de stand Vuelta buiten
Deel van de stand Vuelta

De oplossing

Met het oog op de mogelijkheden zijn we iets verder gaan nadenken en hebben we de keuze gemaakt om een concept voor een interactieve beurswand uit te denken. Door middel van spelelementen in de vorm van een quiz en herkenbare wielerfiets onderdelen worden voorbijgangers aangesproken om te kijken naar wat er te zien en te doen is. 

De interactieve wand is een creatief verlengstuk van wat onze klant eigenlijk heeft gevraagd, waarmee we dus nét een stapje verder gaan. Naast bewegende delen op de wand hebben we er op een speelse manier een quiz in verwerkt om de mensen beter te kunnen betrekken. De quiz vragen kunnen op ieder moment vervangen worden door magneetplaten waardoor deze specifiek per stad ingericht kan worden. Hiermee trekken we ook de aandacht van (potentiële) vrijwilligers. 

Neem contact op
Compleet overzicht van de stand Vuelta

Vraag om advies!

Heb je behoefte aan persoonlijk advies van één van onze specialisten? Of wil je meer informatie aanvragen over een van onze diensten? Neem dan contact met ons op!

 

Contact opnemen Ontmoet ons team